HARZ 99 222

Locomotora de via estreta de la Deustche Reichsbahn construïda per Schwartzkopff l’any 1913. És la segona d’una sèrie de tres locomotores que van ser enviades primerament a la línia entre Eisfeld fins a Schönbrunn. Durant la Segona Guerra Mundial les altres dues locomotores van ser enviades a Noruega, fins que van ser retirades del servei i desballestades. La número 222 va prestar servei a la mateixa línia fins el 1966, on observant que arribava el final del seu temps, va ser enviada al ferrocarril del Harz on va començar a prestar servei fins als nostres dies, on circula diàriament.


Aquesta locomotora va ser construïda per TJV l’any 2006 i és propietat del soci Marcel Fernàndez, tot i que presta servei habitual els diumenges al parc.

LOCOMOTORA MTM DH-300

La locomotora MTM DH-300 és un tractor industrial fabricat per La Maquinista Terrestre y Marítima en 1980, amb 300 HP, que va prestar serveis a factories com SEAT, FORD, OPEL, etc. La seva velocitat máxima és de 40 km/h. A la ARMF de Lleida tenen un exemplar restaurat i operatiu.

El model que circula per Can Mercader está realitzat a escala 1:8. Té quatre motors amb un total d'un cavall de potència; pot arrossegar 9 vagons amb unes 15-18 persones (més d’una tona de càrrega). Va ser construit per Antonio Caballero i José Luis Vilaplana en 1996.

LOCOMOTORA NEW HAVEN F7 1958

Malgrat que al Estats Units es van fabricar prop de 7700 unitats F7, la companyia New Haven solament va tenir dues unitats F7: la 6690 i la 6691. Amb 1500 HP i sistema diésel elèctric, van operar des de 1959 fins l'any 2009. S'assemblen molt a les 60 unitats FL9 que va contractar New Haven Railroad per als seus trajectes entre Boston i New York Central. Les FL9 de New Haven tenien presa d'electricitat en el tercer carril per poder entrar a Manhattan sense contaminar. Tenien 1780 HP, el carretó posterior de tres eixos i velocitat máxima de 90 mph.

La New Haven F7 del Ferrocarril de Can Mercader està realitzada a escala 1:10. La van construir els socis José Luis i Juan Manuel Vilaplana, a partir d’un kit de Maxitrak, l’any 2010. Té mig cavall de potència i pot arrossegar cinc vagons (unes 10 persones). Circula acompanyada d’un vagó NH de mercaderies amb fre manual i un cabús, també de la New Haven, a la cua.

LOCOMOTORA “MATIUS” 0-2-0T

Vaporosa construïda a principis de segle XX per Orenstein & Koppel per un ample de via miner, la construcció es va repartir per molts països europeus.

Dos socis tenen aquesta locomotora reproduïda per TJV des dels seus inicis.

Premium templates by www.bigtheme.net free download.

София Дървен материал цени

Online bookmaker Romenia bet365

Germany bookmaker bet365 review by ArtBetting.de